15 SAKER DU KANSKE INTE VET OM MIG

1. När jag väl är igång och ska äta, så äter jag mycket och snabbt
2. Jag har aldrig i hela mitt liv varit riktigt kär
3. Jag är äckligt lat hemma
4. När det gäller killar så går jag både på utsidan och insidan, annars kan det va
5. Jag bli sjukt triggad när jag får i mig socker
6. Jag har alltid varit osmart, så kolla helst inte på min hårfärg då du träffar mig nästa gång
7. Jag har aldrig brutit något ben eller sådant
8. Jag har alltid haft svårt att göra eller förstå 2 saker samtidigt
9. Jag kan inte behandla pengar på ett bra sätt när det kommer till shopping
10. Jag tror faktiskt att det finns en Gud bland oss...
11. Har svårt att ta dålig kritik ifrån andra
12. Jag hatar falska männsikor och  dåliga rykten
13.  Är ofta kräsen när det gäller mat, klagar oftast!
14. Jag kanske åker till Sundsvall i slutet av Augusti eller början av September och bor på hotell, badar, går på Ikea och shoppar med familjen
15. Jag skulle verkligen jätte gärna vilja ha en känd blogg om jag fick tid
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0