ÅKER TILL SUNDSVALL IMORGON!

 
Hejsan, hoppas allt är bra med er! Själv har jag fullt upp i princip varje dag och kväll. Kan vara därför jag inte ha varit så "närvarande" här på bloggen dom senaste dagarna. Ligger iallafall i sängen nu och är redo för att sova, men jag tänkte att jag kanske skulle hinna med ett litet inlägg. Imorgon är det fredag och helg, vilket är fantastiskt skönt! Har krigat mig igenom ännu en till hektisk vecka, med en massa läxor och andra hemskheter. Känner mig riktigt trött och sliten så det blir nog bra med lite ledigt. Mamma kommer och hämtar mig efter skolan imorgon, sedan åker hela familjen till Sundsvall för en hotellnatt, lite shopping på birsta city, Ikea och lite bad på himlabadet. Åh, vad jag ska njuta! Men... det är hårdpluggning som gäller i bilen påväg dit och hem. Har nämligen 2 prov och lite annat som är till nästa vecka, ingen rast och ro här minsann! Ni får ha en bra helg, så hörs vi sen! :)

 


Kommentarer
Postat av: anonym

Har själv bara haft en läxa och jag går i åttan

2013-09-03 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0