BRA SKOLSTART


Lagomt seg men bra skolstart, men... imorgon så kör vi igång på "riktigt"! Har redan fått en läxa, första skoldagen och inte läxfri det börjar kännas att det smakar 8:an. Dock så var det ingen stor läxa men ändå! Fikade lite grann när jag kom hem, jag & Eija har ju påbörjat vårat "attinteätagodiskontrakt" vi ska hålla detta tills jullovet. Hoppas ingen ballar ur eller ger upp, men jag vet att jag kommer vinna, men det är ju alltid värt ett försök moahaha...vi får väl se i slutändan vem som saknar sockret mest. Hur som helst fick i alla fall överskåp och träslöjd, lyckligast i världen! Jag och Adelina kommer sitta kvar i elevrådet, vilket känns  både spännande och väldigt roligt. Har intalat mig själv att gå med i tobaksfriduo, så jag fixar väl det nästa vecka. Mitt schema tycker jag är ganska bra ändå, tiderna är helt ok har ju bytt till större grupp i svenska nu. Vi kommer ha hemkunskap på måndagar och elevensval på torsdagar. Jag är ändå nöjd, så som det ser ut nu med allt. Nu är det bara att komma in i rutinerna och sen så kör vi! Åt nyss middag, ska plugga nu och sen se idol 20.00. Ha det bra! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0