DÅ VAR MAN TILLBAKA PÅ RUTA ETT IGEN DÅ

Känns väldigt bra att börja om på nytt, ifall ni har några funderingar eller synpunkter tveka inte kommentera ↓. En sak till bara inga negativa kommentarer, då tar jag bort dom på en gång! Har gjort en new in kategori där jag visar mina nya saker jag inhandlat ibland. Var det något mer? hm...jo det skulle vara bra om ni kunde kommentera vad ni skulle vilja att jag bloggar om? Kommer hem på fredag, så ni har ett tag att fundera ut. Men annars kommer jag skriva om vardag,skola,fotbollen,kompisar,familjen och allt det jag skrev om på min förra blogg. God natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer ditt bloggnamn ifrån? Fattar ju vart Victoria kommer ifrån, haha, men inte det andra?:)

2013-08-11 @ 00:23:30
URL: http://linneawestin.blogg.se
Postat av: Linnea

Ska inte stå anonym där, det ska stå Linnea!:)

2013-08-11 @ 00:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0