DU HOPPADE ÖVER MIG OCH TOG HENNE ISTÄLLET

Idag fick bli en inte-göra-något-speciellt-dag. Sov i stort sett bort halva dagen och det var jag värd, fast jag vänder på dygnet lite grann. Men jag kan inte rå för att jag var så grymt trött och att sängen var så skön, haha. Vad har jag gjort mer?...Jo jag har hjälpt laget att plocka lite vinbär hemma, ska sälja det snart... men har lite kvar att plocka. Tog igen lite "datatid" också, alltid lika skönt. For en sväng lite senare till m&m (mormor och morfar), gjorde inte så mycket för Sonny är hos mormors syster. Åt kräftor när jag kom hem, aldrig ätit det förr men gott var det. Har suttit och "bråkat" ett tag med min nya email adress ett tag, och för er som vill nå mig via den så är den helt fungerande och heter [email protected]. Imorgon så ska jag gå på min 3:e gudstjänst i kyrkan, känns riktigt bra och jag är faktiskt taggad. Vid 7 så ska laget samlas på stantors iallafall, då har vi match vet dock inte vilka vi spelar mot hehe. Kramisar till er :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0