HEKTISKA VECKA


3 trötta från ikväll
 
Vilken vecka alltså...det bara väller in läxor läxor just nu. Är redan less, nej usch fy tänk att det här bara är början. Det är helt galet alltså...känner mig duktig iaf som har krigat mig igenom en tuff vecka med lite sömn och många lektioner. Idag hände något sjukt läskigt på svenska lektionen, jag fick någon typ av allergireaktion vilket resulterade till en massa utslag och prickar över hela kroppen. Inte ett dugg kul, fick panik! Tror dock inte att det är något jätte allvarligt, men ändå...ska ge det två dagar till men om det inte blir bättre så ska jag nog åka och kolla upp det för såhär ska det inte behöva vara. Jag har aldrig varit med om något liknande förr, det kan ju vara tvättmedlet eller vad som helst! Bortsett från det så är det äntligen helg, känns underbart men har hel del att göra. Imorgon så sticker jag till stan med 10.05 bussen tillsammans med Rebecca, vi ska shoppa lite och ha allmänt trevligt. När jag kommer hem vankas främmande, får se om jag hinner knäppa något kort före till min bilduppgift. Om vi inte hörs något så får ni ha en bra helg! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0