NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT

amor | Tumblr
Då var man äntligen hemma då, tillbaka till vardagen och snart skolan.  Kan inte beskriva med ord...hur fantastiskt roligt jag har haft dom här dagarna tillsammans med alla underbara konfaledare och blivande konfirmander. Jag visste faktiskt inte att man kunde ha så kul med såhär många människor, under såhär lång tid. Vi har gjort allt det man gör och ska hinna med på ett läger! Lekt,badat,varit i grupper och gjort övningar, tjafsat, skrattat tills vi gråtit, gråtit allmänt, varit uppe sent, blivit väckt tidigt (både av ledare och andra som inte kan smyga tyst...), ätit oss tjocka, haft lektioner tills vi tröttnat, busat, haft lägerbål inklusive korvgrillning, sjungit nya låtar som vi nu kan utantill, gått på dop mm. Det är så mycket som hänt, och det är inte slut här tur nog. Vilket minne detta kommer att bli, är så glad för att jag valde att gå det här. Har hunnit med att  packat upp, fräschat upp mig lite, duschat och gjort ansiktsmask. Känns ljuvligt att vara hemma "borta bra men hemma bäst" som man brukar säga. Vi "tjejer" belv väckta tidigare än 6 där borta, så det första jag ska göra nu är att ta igen lite sömn och bara njuta av min egen säng. Måste se det nyaste TB-avsnittet imorgon! Snart börjar skolan tyvärr, inte alls kul men bra att komma in i rutinerna tycker jag! Dock hade jag gärna haft lov i 1 månad till. Har en hel del att ta igen som jag missat på "internet". Spelar match på söndag, är helt frisk nu i foten och knäet så det känns super super bra. Nu ska jag sova min medmänniskor, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0