TJUGOFEMTE AUGUSTI

jag i matchtröjan,haha bjuder på den.
Min helg har minst sagt varit fullbokad. Var med Eija efter skolan i fredags vi gjorde smoothies, som blev as goda. På lördagen så var med Rebecca vi for till stan och shoppa. Fick med mig en hel del hem. När jag kom hem så bytte jag om lite och sedan så fick vi middagsgäster, Stina och hennes familj från Täfteå kom hit. Vi satt ute på verandan och åt god mat, sedan så gick vi in och snacka lite, kolla på tv och åt efterätt. En väldigt bra kväll med andra ord! Gick och la mig riktigt sent, men jag klev upp halv 11 imorse så lite sovmorgon fick jag allt. Idag så har jag fotat till min bilduppgift, lagt in bilderna på mitt USB-minne och även skickat dom till min bildlärare Åsa. Lite senare så åkte jag och mamma in till hälsocentralen i Umeå för att kolla upp mina utslag, det blev lite akut. För det blev bara värre igår kväll, så vi for in idag istället. Som jag sa tidigare så är jag förmodligen allergisk mot något, vi vet dock inte vad. Ska beställa tid i robban snart, så jag får göra ett pricktest och se vad det kan vara. Sjuksköterskan skrev i alla fall ut en salva som är ganska stark, och sedan ska jag äta medicin två gånger om dagen tills utslagen dämpat sig. Det är inte kul någonstans det här, ni förstår inte hur mycket jag hatar att visa mina ben nu. Har aldrig någonsin känt så förut men nu så, varför ska detta hända just mig/lilla jag? Om ni skulle komma nära och se...ni skulle nog seriöst bli rädda för det är inte lite utslag heller. Aja, det är bara bita i och kämpa. Spelade match ikväll som ni ser på bilden↑, tyvärr så förlora vi med 4-2 men vi gjorde det sjukt bra ändå. Ska snart sova men först kvällsfika! Ny vecka imorgon, vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0