DEN FÖRSTA OKTOBER

så här happy är jag!
Ikväll har jag kommit överens med mamma, om att gå och lägga mig halv 9. Får se om jag kan hålla det! Idag kom klassfotot inklusive porträttfotorna med posten, blev faktiskt riktigt häpen. Trodde varken jag skulle bli bra på klassfotot eller på porträttbilderna, men dom blev faktiskt riktigt fina!!! Kan visa er sen. Vanlig tisdag imorgon, vi har musik på morgonen och ska spela upp " Am i wrong" som ni säkert har lyssnat sönder...måste klara den på basen annars går jag dör! Har nog inget mer att skriva, vi får helt enkelt höras imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Line

Hahhahahahahahahahahahahhaahhahaahh du ser ut och vara glad!

2013-10-29 @ 15:44:57
URL: http://yolobff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0