DON'T BE LIKE THE OTHERS, BE ORGINAL, BE YOU!

 Wihooooo höstlovet är äntligen här!!! Fler sovtimmar,konfaläger,frisörbesök och shopping, kan det bli bättre nej?...jag har lite att se framemot! Men som vanligt så får man alltid räkna med lite plugg också, lärarna på min skola är ganska är duktiga på att ge oss en massa läxor och prov under loven. Inte så kul men det får man leva med, jaha annars?... Igår hade musikskolan en höstkonsert på centrumhuset, och jag sjöng fast jag var förkyld och hade ont i halsen. Det gick över förväntan, så roligt att så pass många var där och tittade. Det höll på ganska länge, vi var där i nästan 4 timmar. När jag kom hem så kollade jag på " The Originals", och sedan så gick jag och la mig. Kunde inte ha vart tröttare! Vaknade utan röst i morse, fick dricka en kopp te och ta en halstablett innan jag kunde få fram ett ord...men det är bättre nu. Har packat till konfan som börjar imorgon och slutar på tisdag. Denna gång håller vi till i munkviken (där vi var sommars), ser framemot att dricka matsalens goda varmchoklad. Fick lov att städa lite i min garderob också, kläderna låg som i en ända stor hög. Mamma har ringt och bokat en tid hos frisören till mig någon gång nästa vecka, vill ha en förändring...kan lägga upp några bilder sen vad jag har tänkt mig. Ska strax åka till stan, jag och min familj ska övernatta hos några kompisar som vi känner. Kommer inte kunna blogg under tiden jag är där, men jag skriver imorgon innan jag åker. Ha ett fint lov alla! :)

Kommentarer
Postat av: Line

Jag tycker att du vara "JÄTTE" bra!! Du är så min idol!!😄

2013-11-06 @ 06:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0