DU GER MIG KRAFTEN ATT ORKA MYCKET LÄNGRE

Bild 1: från dagens vinst mot hv71 med 5-1, lovelovelove. Bild 2: jag när Ellinor fotade höstbilder på mig vid dalkarlså skolan.
Vilken bra måndag det har varit idag! Hk-provet kunde inte ha gått bättre, det var inte ett dugg svårt alls om man hade läst på och kunde reflektera kring hem-perspektiven (hälsa,ekonomi och miljö). Blev riktigt imponerad av mig själv, att jag satt och skrev i nästan 1 timme och fick ner så pass mycket som jag ville. Alla hade nästan gått, det vara bara jag,Emelie och Adelina kvar den sista halvtimmen. Ikväll har vi firat Edwin tillsammans med mormor,morfar,mormors syster och våra tremeningar och deras mamma, han fick grymt fina presenter och av mig fick han pengar eftersom han hade önskat sig det! Vi har suttit och sett hockeyn, som slutade med 5-1 till saik...vad var det jag sa? det behövs bara några få förluster innan det är vinst igen. Idag spela grabbarna faktiskt riktigt bra, längtar tills matchen på onsdag. Jag måste bara få säga att det känns som allt annat en än måndag, vet inte varför...det är nog bara mitt huvud som är lite snurrigt. Ska börja med min SO: inlämning imorgon när jag kommer hem, den måste bli klar innan vi får lov (alltså på fredag) men jag tänker inte stressa upp mig för det! God natt med er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0