HANDEN I FICKAN FAST JAG BRYR MIG

Asså förlåt för att jag inte har varit så aktiv på sista tiden, men jag prioriterar inte bloggen före skolan...två stycken saker samtidigt kan ibland vara lite för mycket för mig och då blir bloggen ett andra handsval. Men jag gör mitt absolut bästa för att hinna med båda! I fredags så firade vi min tremening Vera i stan,som fyllde 9 år. Vi bjöds på tacos & daimtårta, sen så såg jag och Rebecca (hennes storasyster) det nyaste tvd-avsnittet som kom ut på swefilmer. Igår så pluggade jag till hemkunskapsprovet, kikade på idol (som jag missade i fredags) och hockeyn som slutade i förlust på straffar. Så himla typiskt!!! Men SAIK tar igen det här imorgon istället, får vi hoppas! Idag hade våra tränare fixat en avslutningsträff vid 12-tiden på Stantons, till oss spelare och föräldrar (mina föräldrar kunde dock inte komma) som var faktiskt riktigt rolig. Vi gick en tipsrunda, körde lite lekar,fikade, pratade om säsongen och fick diplom. När jag kom hem så var det bara att sätta sig och plugga på provet, önska mig lycka till imorgon för det kan jag nog behöva! Edwin fyller 9 år imorgon, vi har tänkt att fira han på kvällen. Ska sova nu, vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0