I AM A STRONG WOMAN OF STEEL

kanske inte det finaste bilden, men det är något speciellt med den haha...
Fy vilken morgon! Mamma gav mig bedövning tidigt imorse (i höger arm), innan jag ens hade hunnit vakna. Klev upp halv 7, gjorde mig i ordning som vanligt och käka frukost. Sedan kom mormor och eftersom hon jobbat som sjuksköterska tidigare ( och rycker in i bland, när det behövs personal i robban på vårdcentralen) så fick hon sticka mig. Var tvungen att ta på mig min mössa och dra ner den för ögonen (tål verkligen inte att se blod, och jag är faktiskt riktigt allvarlig nu!) så jag inte såg något. Det kändes inte dugg när hon stack mig, men när det väl hade gått 10-15min. Så började det kännas ganska bra...man kände riktigt hur kanylen (eller vad det heter?) var inne i blodkärlek och tryckte, åhh får rysningar när jag bara tänker på det. Vi fick ihop till 3 rör, mot slutet så kom det nästan inge blod. Så vi måste försöka en gång till imorgon, det känns som man är värsta blodbanken...okej nu överdrev jag lite väl men ni fattar hahaha! Ser inte ett dugg framemot att behöva göra detta en gång till, men jag får väl se det positivt och tänka att den här gången är det bara ett rör. Nu lämnar vi blod för ett tag, dagen har annars varit bra bortsett från lite kramp i armen och yrsel, vi har fått mera läxor buhhhhhh! Ska nog att sätta mig ner med lite plugg nu, sen äta,byta om och sedan åka på den sista fotbollsträningen på stantors (för denna säsong). Våra tränare har lovat oss, att vi ska göra något kul...undra vad det kan vara? Ska bli spännande att se. Får hoppas att hockeyn inte är slut när jag kommer hem, heja skellefteå!!! Tror nog inte att jag något mer spännande att berätta, ni får helt enkelt ha en riktigt bra tisdag så hörs vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0