JAG SAKNAR TIDEN, DÅ DU VAR HÄR OCH TOG HAN DOM MIG

 Måndag bra eller dåligt? Det känns väl helt okej, har ganska mycket att göra (standard). Igår fotade jag ju med Ellinor, himla kul att ni gillade bilderna! Bjuder på en till här uppe↑.  Spelade säsongens sista match i Robertsfors mot Ersmark,  första perioden gjorde vi riktigt bra! Sedan gick det år skogen och dom vann med 2-1, det var super jämt...så tråkigt att behöva förlora sista matchen. Men vad ska man göra?  Jag tycker vi ska vara stolta över denna säsong tjejer, vi kämpade tillsammans och gjorde vårt bästa fast det kanske inte alltid räckte. Tagga sista träningen imorgon! Ikväll har jag suttit med matten tillsammans med pappa, känner att jag behöver träna på en hel del. Blir så arg på mig själv när jag inte kan, åhhhhhhhh. Försökte skissa på mitt bokomslag till bilden också. Ska ta blodprov imorgon direkt på morgonen ( fyra rör dessutom!!!)  kommer dö, önska mig lycka till haha. Efter skolan blir det hem,göra läxor,äta,träna,kolla hockey (SAIK vs Modo) och gå och lägga mig. Fullspäckat med andra ord, ska sova nu klockan är mycket. PUSSSSS :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0