OM DU VÅGAR, SÅ VÅGAR JAG

min lycka ikväll, efter segern mot LHC. är så stolt över grabbarna!
Klockan är mycket, men vi kör ett inlägg ändå! Igår kollade jag på första avsnittet av tvd när jag kom hem (längtar redan till nästa fredag då avsnitt 2 kommer ut, så bra var det!). Sedan satte jag mig med svenskan, som tog en himla tid! Blir så jäkla less på att skriva inlämningar hela tiden, för det är ju typ det ända vi gör. Kollade hockeyn samtidigt som jag skrev på Word (det funkar de också) så härligt med en vinst på 2-1! Blev riktigt impad av Oscar Möllers mål på slutet, han är bara för bra. Saknar dock Bud Holloway göra mål, men det är väl bara en tidsfråga innan han sätter den han också! Bytte kanal mellan pauserna, så jag kunde se en bit av idol och skavlan. Pappa kom hem med varsin kanelbulle till jag och Edwin, eftersom det var kanelbullens-dag. Mums! Idag har vi haft lunchgäster hos oss. Mammas kompisar kom på besök, dom tog med sig sina barn. Så jag valde att stanna hemma från våran match idag (som jag skulles spelat) och vara barnvakt istället. Vi gjorde en massa skoj, vi såg dumma mej bland annat. Direkt efter att dom åkt hem vid 4-tiden så satte jag mig och kolla hockeyn, SAIK-LHC. Tycker grabbarna gjorde det riktigt bra, 4-2 i vinst...nu går det bra! Imorgon så är det photoshoot med Ellinor klockan 12, fotbollsmatch mot Ersmark (hemma) vid 6 tiden  och plugg som står på schemat. Vill inte att helgen ska ta slut!!!

Kommentarer
Postat av: Line

Jag är så stort fan av dig ! Jag går på skolan men vågar aldrig gå fram till dig! Förresten du sjöng ju på konserten i fredas du sjöng transformer! Du var bäst av alla! Jag sjöng Sergels torg och little things! Adelina spelade piano till dig vem är det som spelar gitarr?

2013-10-29 @ 15:42:29
URL: http://yolobff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0