ÄNTLIGEN FÅR MAN LANDA LITE!

Braided Heart Hair | via Tumblr
bild tagen från we♥t
Tjabba! Äntligen får man komma hem, till familjen och framförallt sängen. Det värsta jag vet är att ligga och sova på golvet, på en oskön luftmadrass. Visst en natt är okej, men absolut inte längre! Fick inte så jätte mycket sömn,så jag är jätte trött + att vi gick i säng 2. Bortsett från "sova dåligt" fronten så har vi haft jätte kul tillsammans. Vi skulle vara där 10 på morgonen, den här gången var temat "kärlek". Vi gjorde en massa olika roliga sammarbetsövningar, lekte kärlekslekar och hade lektioner om olika sexualiteter osv, haha. Det var faktiskt riktigt roligt, vi åt tacos till middag ( mamma hjälpte till, att ordna maten). Fick höra att SAIK vann matchen mot gnaget (Solna AIK) med 5-1, ägda eller vad? Försöker hitta mig en snygg höst/vinterjacka nu på nätet, inte det lättaste! Den får inte vara för dyr, och jag vill helst inte gå runt och frysa i den. Vill göra något nytt med håret också, åh...känner att jag vill så mycket just nu. Åker till stan med mormor imorgon, vi ska småshoppa lite och bara ha allmänt mysigt. Har aldrig varit en "höst-älskare" men börjar faktiskt gilla hösten mer och mer. Ska plugga nu och sen så kanske jag tittar på lite missade avsnitt av bland annat idol och Svenska Hollywood Fruar. Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0