DEN EVIGA KÄNSLAN, SOM BUBBLAR INOM MIG

Hej finisar! Hoppas ni har haft en bra helg!! Det har i alla fall jag. Var med Eija på fredagkväll, vi såg idol, åt popcorn och låg och snackade med hennes syster Towe ett tag innan jag cykla hemåt. Vid 2-tiden på lördagen så hade vi lagträff igen (som var skit kul!). Vi fick middagsgäster på kvällen och jag var inte i säng förns 12-tiden, vilket inte var så bra med tanke på att vi hade match ganska tidigt på söndagen i vindeln. Det gick inge vidare, vi förlorade med 4-1 och min förkyldning har kommit tillbaka på besök. Just nu så får den mer än gärna förvinna... blir så trött hela tiden och mitt huvud vill sprängas, åhhh!!! Ber om ursäkt för den urusla uppdateringen igen. Har mer än fullt upp just nu och vissa stunder vill jag bara gömma mig i ett hål, grina och hoppas att allt är löst när jag kommer ut igen, tyvärr så funkar det inte så.... Men helgen har i alla fall varit bra. Hoppas denna vecka blir lugnare, men det lär den väl knappast bli. Min bokrecension är klar √ nu är det bara deckaren kvar! Försöker tänka ut vad jag ska skriva om, hm...har lite idéer som kanske kan vara något. Nu har vi bytt lärare i NO ämnena, för min del så var det fördel...har haft det lite kämpigt på sista tiden med den läraren vi har haft. SAIK spelar på onsdag, längtaaaaar! Experimenterade lite med läppstift ikväll, bara för att se vad jag passar i och inte passar i. Lite kul var det, visst blev det ganska bra med rött ändå? Måste dricka upp mitt te nu, och sedan duscha och marsch i säng om jag ska kunna prestera imorgon. Godnatt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0