DU STANNAR UPP OCH TÄNKER, VAD VAR DET JAG GJORDE IGENTLIGEN SOM FICK DIG ATT GÅ FÖRBI?

Fantastiska Måndag! Sovmorgon och stan med mormor, kunde inte ha blivit en bättre dag. Fick med mig 2 par skor, en väska (för bara 150kr!), en mössa, ett par örhängen, en kalender (dags för mig att börja strukturera upp mitt liv bättre...) och en snygg tröja. Såg dessutom en hel del bekanta på stan, så det var lite kul! Jag & mormor fikade på Caffehouse, vi beställde en varsin kladdkakebit och jag tog te & mormor kaffe. Nu är jag hemma och gör en massa läxor, varav en är till imorgon...jag som trodde engelskan var till på torsdag. Det resulterade till att jag fick jobba lite extra hårt med den, nej men kalendern var en riktigt bra investering (om man säger så?) känner jag. Ska strax gå och lägga mig, men först ska mamma förhöra mig! Många kramar till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0