SKELLEFTEÅ IMORGON DÅ!

Hejhej! Såhär glad är jag för att det är fredag och helg, och för att ni fortsätter läsa min blogg fast jag är sämst på att skriva. Veckan har inte varit lätt ska jag säga, har blivit hel förkyld nu och det låter typ som att jag har hamnat i målbrottet! Min näsa är tät hela tiden och hosta gör jag konstant. Var med Ottilia igår och pluggade, så tjurskallig som jag var så ville jag ändå träna. Så vi cyklade till träningen kvart i 8, inte det smartaste valet jag gjort direkt. Hann vara med på en övning innan jag var helt slutkörd, fick ont i huvudet och kroppen sa ifrån. Så morfar fick komma och hämta mig. Gjorde klart bilduppgiften när jag kom hem, så jag kunde redovisa idag och det gick bra. Kanske lite smått nervös bara...vi slutade halv 3 idag, alltså tidigare. Så grymt härligt! Nu känns det verkligen att det är helg, inga stora läxor alls och imorgon så åker jag och Emma upp till Skellefteå och ser SAIKS premiär matchen mot Frölunda. Jag längtar ihjäl mig, nästa år så kommer vi stå där som segrare igen ska ni se! Skaffade snapchat idag, ni får jätte gärna adda victooriiaaa.   Har varit med Eijasan ikväll, alltid lika skönt att få umgås med den bruden. Vi kollade senaste idol-avsnittet (på tv4 play) ,drack te,snackade och tog oss en promenad. Åh vad jag är trött, nej nu blir det sängen. Nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur gjorde du så att bilden rör på sig? :)

2013-09-14 @ 19:45:49
URL: http://linneahellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0