SPOLA TILLBAKA OCH TÄNK EFTER EN GÅNG TILL

Hej det var några dagar sedan! I Lördags när vi var halvvägs upp till skell för att se SAIK spela sin premiärmatchen mot Frölunda, så glömde vi det viktigaste av allt...jo biljetterna! Vilken panikångest vi fick jag och Emma. Men som tur var så kunde hennes snälla Pappa ta fram dom via sin mobil. SAIK vann över Frölunda med 3-2, verkligen en bra start på säsongen! Dock var domarna kassa, vet inte om det brodde på att dom har haft för långt uppehåll eller om dom bara rent allmänt inte kunde döma riktigt? Åkte med Pappa och Edwin hem från matchen (dom var också där och tittade) vi stannade och åt på Big Smajl innan vi åkte hem från skell. Ja då var denna långa och tråkiga onsdag i princip över, har gjort bort alla läxor denna vecka vilket känns sådär för bra. Torsdag imorgon, och vi har elevensval innan vi slutar. Måste sätta mig och öva in en låt (eller igentligen 2 st) som jag ska kunna utantill (har ju musik). Min förkylning har blivit mycket bättre nu, kanske åker på träningen  imorgon vi får se hur läget är. För jag vill ju liksom inte komma dit och vara där i 5min och sedan åka hem direkt, så osmart tänker jag inte vara. Gjorde fryst cheesecake med citron i måndags till idol, och gud så gott det var. Veckans höjdpunkt helt klart! Nu till min svagaste sida, städa garderoben...det ser ut som ett bombnedslag! Tror faktiskt att ingen er skulle våga titta om jag ska vara ärlig. Det skulle vars för pinsamt att visa, ska skynda mig nu så mamma slipper tjata när hon kommer hem. Vi får höras imorgon :)) Ps. jag och Eija har gjort ett "fanpage" till Annica & Marcelo på instagram som heter @annicaandmarcelo. Gå gärna in där och gilla bilderna & följ oss gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0