SUNDAY

sämsta kvallan ever...
Då var man hemma efter en weekend i Sundsvall with the family. Vi var framme ganska sent på fredagen, så vi chillade mest bara på hotellet på när vi kom fram. Såg det sista som var kvar av kristallgalan 2013, packade upp mina saker och checkade rummet lite. Klockan var nog runt 11 halv 12 innan jag var i säng, sov as bra pga sängen (bästa sängarna ever!) Hotellfrukosten var perfekt, dom hade ett fräscht gym där också som jag gick till en stund på lördgmorgonen. Ska nog önska mig ett gymkort i framtiden, så ett stort + till Scandic. Vi for och bada vid 12 tiden på himlabadet, älskar det stället man har aldrig tråkigt där. Det blev shopping sen på birsta city. Köpte lite kläder där, kanske kan visa det sen när jag får mer tid till bloggandet. Innan det var dags att börja åka hemåt så gick vi på Ikea ett tag och handla lite hemmet, köpte några lampor till mitt rum. Kom hem vid 1 på natten, då jag direkt gick i säng. Idag har jag gjort läxor och spelat fotboll, imorgon är det en ny vecka med mer arbete suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0