TJUGONDE SEPTEMBER

Vill starta inlägget med att säga, jag står till 100 % om inte mer... för allt jag skriver ut här på bloggen! + att jag skulle aldrig skriva något som jag inte menar eller vet att jag inte kan hålla. Ni som inte tror mig, tycker jag ska sluta läsa bloggen med detsamma! Slut pratat om det. Hej alla glada! Ahhhh vart tar dagarna vägen? är det verkligen den 20 september idag, alla dagar springer iväg känns det som. Idag har varit en bra dag, inte så jätte dryga lektioner (dock så hade vi 2 st jätte långa biologilektioner efter varandra mot slutet av dagen) och sedan fick jag göra bort en matteredovisning. Nuuu är det långhelg, det är k-dag på måndag så vi är lediga då. Ikväll så valde jag att åka till ica och unna mig en b&j. Gick på ug i Bygdeå ett tag, men pallade inte vara kvar där eftersom det var så lång tråkigt + att jag var dötrött. Så gick hem till m&m och Sonny och titta på Idol och Skavlan. Gud så kul det ska bli med fredagsfinalerna sen, det var dock synd att Juliette åkte ut. Men hennes framträdande var inte det bästa i kväll, det fanns bättre som förtjäna att gå vidare! Imorgon så är andra konfirmationslägret (det börjar kl 10.00 på morgonen, suck...) , den här gången i Robertsfors (på församlingshemmet tror jag det var, om jag inte minns helt fel?) och det blir bara en natt den här gången. Kommer hem vid 1 tiden på söndag, då en hög med plugg väntar på mig tragiskt nog, haha. Ska sova nu, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0