VAD FINNS DET DÅ ATT BRY SIG OM, ÖVER PLATTORNA PÅ SERGELS TORG

har som lite smått bild brist, så jag tänkte att jag kunde visa min bild  (i förväg) som jag ska ha till min bilduppgift på skolan på fredag. Tycker inte den blev så dålig ändå, Sonny hade dock hunnit blivit riktigt less eftersom vi redan hade tagit över 100 bilder som jag blivit missnöjd med.
 
Den här måndagen var ändå inte så farlig, dock var det hemskt att ta sig upp från sängen i morse. Vi hade idrott idag efter matten, vi skulle kasta spjut (eller vad det heter) och diskus. Tycker det var ganska skoj ändå, fast jag inte var sådär jätte bra på det. Vi slutade halv 4, skyndade mig till bussen. Började plugga när jag kom hem och jag har faktiskt varit riktigt duktig ikväll och gjort bort en svenska analys/prov/inlämning och skickat in arbetet via schoolsoft. Hann kolla på idol också, gud vad jag hatar Alexander Bard alltså! Önskar att det bara var Laila och Anders som satt i juryn istället. Då skulle det bli så mycket roligare att titta på också... imorgon så slutar jag riktigt tidigt, om jag minns rätt så skulle mormor vara snäll och hämta mig. Får skippa fotbollen helt i veckan pga läxor och sedan så ska jag och mina kusiner arbeta på Trädgår'n i Bygdeå på höstmarknaden. Vi ska nog sälja korv och hålla på med fiskedammen (tror jag det va?) aja det är i alla fall både lördag och söndag. Ska sjunga med " Something New" där också, två låtar bli det. Vi ska försöka repa på torsdag klockan 19.00 på Filadelfia. Vi vet som tur är iaf vilka låtar vi ska köra, oj vad klockan är mycket! Nej, nu  måste jag i säng. Vi hörs :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0